Home
Bun venit pe site-ul ITM - Harghita !
Marţi, 06 Decembrie 2016 10:49

 REVISAL NOU!!

 VERSIUNEA 6.0.6 A APLICAŢIEI REVISAL CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011 CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE:

Începând cu data de 25 noiembrie 2016, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o versiune actualizată a aplicației Revisal pentru transmiterea registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic conform prevederilor HG nr. 500/2011 cu modificările şi completările ulterioare

Important! Versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal poate fi instalată numai dacă există deja pe stația de lucru versiunea 6.0.4 sau 6.0.5 sau nu există nicio altă versiune de Revisal instalată anterior. Utilizatorii care au instalată versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5, după care vor putea instala versiunea 6.0.6.

 

DESCĂRCĂRI:

Revisal 6.0.6 (pentru Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10);
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf - Portable Document Format) 
- Răspunsuri la întrebări frecvente privind registrul - revizuit in data de 25.11.2016

 

Versiunea aplicației Revisal 6.0.6 cuprinde o serie de elemente noi, după cum urmează: completarea nomenclatorului temeiului de suspendare, actualizarea informațiilor disponibile în manualul de utilizare și adăugarea unor validări noi pentru zonele de salariați, mutare contracte, suspendare contracte și detașare contracte.

 
Joi, 15 Septembrie 2016 12:46

În atenţia practicienilor în insolvenţă


Prin prezenta vă informăm că în baza Ordinului MMFPSPV – MFP nr.830/542/2015, dosarele fiscale şi creanţele restante privind comisionul datorat de angajatori, inclusiv dosarele de faliment/insolvenţă/lichidare au fost preluate în administrare de către administraţiile fiscale la care au fost arondaţi debitorii.

Astfel, ANAF se subrogă în drepturile şi obligaţiile ITM Harghita, drept pentru care vă rugăm să vă adresaţi în ceea ce priveşte corespondenţa în legătură cu toate dosarele aflate pe rol precum şi pentru formularea şi depunerea declaraţiilor de creanţă către acesta.

 
Marţi, 13 Septembrie 2016 11:55

În atenţia agenţilor economici arondaţi Serviciului Fiscal Municipal Odorheiu-Secuiesc, plătitor al comisionului datorat ITM-Harghita

 

Prin prezenta vă notificăm că în baza Ordinului MMFPSPV - MFP nr. 830/542/2015, ITM-Harghita a efectuat predarea în administrare a creanţelor rţmase neachitate la 31.12.2015 împreună cu dosarele fiscale ale debitorilor/creditorilor din anexă, către Serviciul Fiscal Municipal Odorheiu Secuiesc.

Astfel, sumele datorate se vor vira în contul de venituri ale bugetului de stat

RO15 TREZ 3522 0A36 2700 XXXX,

deschis la Trezoreria operativă a municipiului Odorheiu Secuiesc, iar la CUI beneficiar se va înscrie CUI-ul plătitorului !

 

Anexa găsiţi şi AICI sau în meniul - Economic / Anunţuri colective -

 
Joi, 01 Septembrie 2016 09:13

ATENŢIE !

 

S-a creat următoarea adresă de e-mail:
pentru posibilitatea transmiterii în format electronic a actelor de identitate necesare în cazul eliberării unor documente din partea ITM-Harghita, conform  cerinţelor OUG nr. 41/2016. Vă comunicăm că ITM-Harghita prelucrează aceste documente conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, Inspectoratul Teritorial de Muncă Harghita este operator de date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 11752. cu precizarea că fluxul de date NU este securizat în afara reţelei Inspecţiei Muncii.

Prin alegerea modalităţii de transmitere electronică a copiei după cartea de identitate, solicitantul serviciului public îşi asumă riscurile legate de comunicarea electronică, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, întârzierea în primirea datelor şi alte evenimente similare, care ţin de circulaţia datelor prin internet. ITM-HARGHITA NU RĂSPUNDE cu privire la riscul informatic privind datele aflate în afara controlului său operaţional. În cazul în care nu primiţi mesaj de confirmare în maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, vă recomandăm să vă adresaţi telefonic.

 
«ÎnceputAnterior111213141516UrmătorSfârşit»

Pagina 12 din 16
 
Vineri, 19 Aprilie 2024

PROGRAM DE LUCRU

CU PUBLICUL

luni 830 - 1630
marţi 830 - 1630
miercuri 830 - 1630
joi 830 - 1630
vineri 830 - 1400

CASIERIE

luni - joi

  9 - 12

14 - 1530

vineri

  9 - 12

 

Avem 3 vizitatori online

Facebook